кандидат педагогічних наук, доцент
Лопатинська Ірина Сергіївна
доцент кафедри іноземних мов
Тема дисертації: «Педагогічні умови підготовки вчителів гімназії до створення емоційно сприятливого середовища в учнівському колективі» (13.00.04 – теорія і методика професійної освіти)
Список наукових праць
- K.Vyshnevska, Ol., Bratanych, S. Skydan, Ol. Hushko, Ir.Lopatynska, O. Balanaeva. Developing Business Communication Skills Through Interdisciplinary Approach to Study English. Advances in Economics, Business and Management Research, volume 129, 2020. 63-71pp. ( БД Web of Science Core Collection)
- Lopatynska I., Soroka L., Korunchak L., Babenko K., Tomina D. Public policy and space activities: conceptual approaches.// Journal of Legal, Ethical and Regulatory Issues Volume 23, Issue 2, 2020 (Print ISSN: 1544-0036; Online ISSN: 1544-0044) https://www.abacademies.org/articles/public-policy- and-space-activities-conceptual-approaches-9130.html (БД Scopus)
Статті у наукових виданнях
- Лопатинська І. С. Емоційно сприятливе середовище як умова результативності вивчення іноземної мови учнями/ І. С. Лопатинська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. – №8 (51). – Рівне. – 2014 р. – C.136-139.
- Лопатинська І. С. Емоційно сприятливе середовище як фактор особистісного розвитку учня/ І. С. Лопатинська // Вісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки. – №28 (281). – Черкаси. – 2013р. – C.51-54.
- Лопатинська І. С. Про взаємодію управління та співуправління в створення емоційно сприятливого середовища в учнівському колективі гімназії /І. С. Лопатинська // Вісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки. – №20 (313). – Черкаси. – 2014. – C. 112-117.
- Лопатинська І. С. Модель підготовки вчителів гімназії до створення емоційно сприятливого середовища в учнівському колективі / І. С. Лопатинська//. – Наукові записки [ред.. кол.: В. В. Радул, В. А. Кушнир та ін.]. Серія педагогічні науки.– Вип. 134. – Кіровоград: РВВ КДПУ
ім. В. Винниченка, 2014. – С.152-156. - Лопатинська І. С. Формування готовності вчителя гімназії до створення емоційно сприятливого середовища в учнівському колективі / І. С. Лопатинська //. – Педагогічні науки: теорія, історія,інноваційні технології. / [гол.ред. А. А. Сбруєва]. – №7(41). – Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – С.280-286.
- Лопатинська І. С. Педагогічні умови створення емоційно сприятливого середовища в учнівському колективі гімназії./ І. С. Лопатинська//. – Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав- Хмельницький ДПУ імені Г.Сковороди». – Додаток 1 до випуску № 5. – Том ІІІ (54). – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – Київ: Вид-во Гнозис: 2014. – С.409-416.
- Лопатинська І.С. Передумови ефективності соціально-психологічної адаптації курсантів першого курсу ВНЗ зі специфічними умовами навчання./ І.С. Лопатинська //.- Проблеми правознавства та правоохоронної діяльності № 3 (57) 2016. – С. 167-172.
- Лопатинська І.С. Модель підготовки викладачів ВНЗ до створення емоційно сприятливого середовища у студентському колективі. / І.С. Лопатинська // Правовий часопис Донбасу №2 (60), 2017. – С.185 -194.
- Лопатинська І.С. Дух (уклад) закладу вищої освіти як емоційно сприятливий фон освітнього процесу/Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [ред..-упор. В. Ільницький та інш..] Дрогобич: Видавничий дім “Гельветика”, 2018. Вип. 20. Том 2. C. 133-137.
- Лопатинська І.С., Мамонова О.І. Формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців-правооохоронців ( на матеріалі навчального посібника «Сrimes and punishment»). Правовий часопис Донбасу №4, 2018р., с.228-233.
- Лопатинська І.С. Особливості подолання професійних бар’єрів іншомовного спілкування майбутніх юристів. Соціально-гуманітарний вісник. : зб. наук. пр. – Вип. 28. – Харків: СГ НТМ «Новий курс», 2019. с.26-36.
- Лопатинська І.С. Чинники, що впливають на характер середовища студентського колективу. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету Серія: Педагогічні науки. – Вип.1. – Бердянськ : БДПУ, 2020. – с. 53-59. https://pedagogy.bdpu.org/2020/05/06/%d0%b2%d0%b8%d0%bf%d1%83%d1%81%d0%ba-1-2020/
- Лопатинська І.С., Андріяшевська М.С. Фасилітація як одна із умов результативності опанування іноземної мови. Правовий часопис Донбасу №2(71), 2020. 212-219с.
- Лопатинська І.С. Modern technologies for training and advanced training of police officers//Українська поліцеїстика:теорія, законодавство, практика № 1 (1) 2021C.182-188.
Методичні, науково-практичні рекомендації, навчальні посібники
- Підготовка викладачів до створення емоційно сприятливого середовища в студентському колективі : методичні рекомендації / І.С. Лопатинська. – Кривий Ріг : ДЮІ МВС України, 2016. – 50 с.
- Науково-практичні рекомендації «Соціально-психологічна адаптація курсантів першого курсу у вищому навчальному закладі зі специфічними умовами навчання» / укладач І.С. Лопатинська.– Кривий Ріг: ДЮІ МВС України, 2017 –70с.
- Лопатинська І.С Crimes and punishment Навчальний посібник для курсантів та студентів / І.С. Лопатинська, О.І. Мамонова. / Донецький юридичний інститут МВС України.- Житомир:Вид. О.О.Євенок, 2017. – 72 с.
- Лопатинська І.С. Англійська мова професійного спрямування. Навчальний посібник для слухачів магістратури / І. С. Лопатинська. – Житомир: Вид. О О. Євенок, 2019. – 64 с.
- Українсько-англійський розмовник для співробітників Національної поліції України / Укладачі: Є.С. Назимко, О.В. Баланаєва, І.С. Лопатинська. Київ: ВД «Дакор», 2019. 72 с.
Міжнародні конференції
- Лопатинская И. С. Эмоциональные конфликты в системе отношений «учитель-учащиеся» и пути их преодоления./ И. С. Лопатинская // Образование в созданию. Современной действительности. Возможности и ограничения. – Том 1. – Седльце. – 2013. – С.155-160.
- Лопатинская И. С. Эмоциональность как характеристика личности современного учителя-профессионала / И. С. Лопатинская // Формирование гражданина и професионалиста в условия та на университетското образование. – Вторая книга, том первый. – Габрово. – 2013 г. – С.411-415.
- Лопатинская И. С. Личностное благополучие учителя как составляющее эмоционально благоприятной образовательной среды в ученическом коллективе. / И. С. Лопатинская// Релігія, релігійність, філософія та гуманітаристика у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти. – Рубіжне. – 2013. – С. 70-73.
- Лопатинская И. С. Эмоционально благоприятная среда обучения– условие результативности работы педагога. / И. С. Лопатинская // Педагогическое образование в условиях трансформационных процессов: международное сотрудничество и интеграция. – Минск. – 2013. – С. 112-114.
- Лопатинська І.С. Готовність викладачів до створення емоційно сприятливого середовища у колективі майбутніх поліцейських. / І.С. Лопатинська // матер. міжнар.наук.–практ. конф. (Дніпропетровськ, 17 бер.2016р.) – Дніпропетровськ: Дніпроп.держ.ун-т внутр.справ, 2016. – С.403-406.
- Лопатинська І.С. Комфортне середовище інституту як інтелектуально – емоційний фон актуалізації творчого потенціалу студентів / І.С. Лопатинська // Інтелектуальна та емоційна складові навчання іноземних мов: новітні тенденції і завдання вищої школи: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 3 червня 2016 р./ За заг. ред. С.О. Білої, І. В. Бонацької, Н.М. Василишиної. – К.: ННМВ, НАУ, 2016. –С. 32-36.
- Лопатинська І.С. Використання педагогічних технологій у підготовці водіїв автотранспортних засобів / І.С. Лопатинська // Безпека дорожнього руху: правові та організаційні аспекти: матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 22 листопада 2016 року). – Кривий Ріг, 2016. С.
- Механизм социально-психологической адаптации курсантов к учебно-служебной деятельности в ВУЗе. // Conference Proceedings of the 7th International Scientific Conference Problems and Prospects of Territories’ Socio-Economic Development (April 4 – 7, 2018, Opole, Poland). The Academy of Management and Administration in Opole, 2018; ISBN 978-83-62683-25-3; pp.210-212..
- Лопатинська І.С. Середовище закладу вищої освіти ‒ джерело професійного становлення особистості студента.// Матеріали ХХХVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 37. ‒ С. 154-157.
- Лопатинська І.С. Особливості соціальної та психологічної адаптації першокурсників у ЗВО зі специфічними умовами навчання.// Психологічні засади забезпечення службової діяльності працівників правоохоронних органів: матеріали ІI Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 07 лютого 2019 року). Кривий Ріг, 2019. с. 434-437.
- Лопатинська І.С. «Хмарні» технології навчання у вивченні іноземної мови./Сучасний рух науки: тези доп. VI Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 4-5 квітня 2019 р. – Дніпро, 2019. – с.654-657.
- Лопатинська І.С. Особливості створення емоційно сприятливого середовища в студентсько-курсантському колективі./ Формування професійно мобільного фахівця європейський вимір. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції (Дніпро, 25 квітня 2019 року) Дніпропетровський університет внутрішніх справ, за заг.ред. Л.Л. Сушенцевої. – Дніпро, Видавництво «Літограф», 2019, с. 139-142.
- Лопатинська І.С. “Cloud-based” technologies in teaching foreign languages/ Міжнародна науково-практична конференція подолання мовних та комунікативних бар’єрів. Київ 15-16 листопада 2019р.
- Lopatynska I. The professional needs of police officers in foreign language communication// VI Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців немовних спеціальностей в полікультурному просторі». 05 червня 2020р.
- Лопатинська І.С. Особливості емоційної фасилітації у викладанні./The 3rd International scientific and practical conference “Fundamental and applied research in the modern world” (October 21-23, 2020) BoScience Publisher, Boston, USA. 2020. p.415-419.
- Lopatynska I. Обмін досвідом як джерело підвищення кваліфікації правоохоронців. Міжнародна науково-практична конференція «Донецький юридичний інститут МВС України: освітні традиції, перевірені часом». – Маріуполь – Кривий Ріг 28 квітня 2021 року.С.226-228.
- Лопатинська І. Особливості адаптації першокурсників у закладів вищої освіти // Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 2 квіт. 2021 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. Харків : ХНУВС, 2021. с. 98-102.
Всеукраїнські конференції
- Готовність викладачів до створення емоційно сприятливого середовища у колективі майбутніх поліцейських. / І.С. Лопатинська // матер. міжнар.наук.–практ. конф. (Дніпропетровськ, 17 бер.2016р.) – Дніпропетровськ: Дніпроп.держ.ун-т внутр.справ, 2016. – С.403-406.
- Рефлексивна позиція студента як змістова сторона гармонізації емоційного чинника навчання. / І.С. Лопатинська // Донецький юридичний інститут: 55 років на теренах освіти і науки. – Кривий Ріг. – 2016. – С.108-110.
- Гарантії забезпечення прав людини засобами кримінального судочинства. / І.С. Лопатинська, М.С. Андріяшевська // Перші Миколаївські юридичні читання: Матеріали міжн.- практ. конфер. – Миколаїв: МНУ . – ім. В.О. Сухомлинського, 2016. – С. 614-617.
- Взаємодія управління та співуправління в створенні емоційно сприятливого середовища в колективі майбутніх правоохоронців. – / І.С. Лопатинська // Кримінологічна теорія і практика: досвід, проблеми сьогодення та шляхи їх вирішення. Матеріали наук.-практ.конф.. – Ч.2. – Київ: Нац.акад.внутр.справ, 2016. – С. 80-84.
- Комфортне середовище інституту як інтелектуально – емоційний фон актуалізації творчого потенціалу студентів./ І.С. Лопатинська // Інтелектуальна та емоційна складові навчання іноземних мов: новітні тенденції і завдання вищої школи: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 3 червня 2016 р./ За заг. ред. С.О. Білої, І.В. Бонацької, Н.М. Василишиної. – К.: ННМВ, НАУ, 2016. –С. 32-36.
- Соціальні аспекти взаємодії працівників патрульної поліції з учасниками дорожнього руху./ І.С. Лопатинська, М.С. Андріяшевська // Актуальні проблеми вдосконалення нормативно-правового забезпечення у сфері безпеки дорожнього руху: матеріали круглого столу (м. Кривий Ріг, 20 травня 2016 р.). – Кривий Ріг : Донецький юридичний інститут МВС України, 2016. – С. 62-66.
- Науково-методична робота навчального закладу – невід’ємне підґрунтя професійного зростання викладачів./ Лопатинська І.С.// Актуальні питання організації та розвитку наукової, науково-технічної й науково-педагогічної діяльності в Україні. – Збірник тез за матеріалами Всеукр. наук.практ. інтер.-конф. (м. Київ, 30 серп. 2016 р.). – К. : ДНДІ МВС України, 2016. – С.199-202.
- Teaching strategies in English learning as foreign language./ Lopatinskaia I.S.// Людина – суспільство – держава. Права та обов’язки: історія питання та сучасний стан: Матеріали Всеукраїнської наукової конференції, м. Кривий Ріг, 28 жовтня 2016 року / Упорядники: – Кривий Ріг: ДЮІ МВС України, 2016. – С.114-116.
- Використання педагогічних технологій у підготовці водіїв автотранспортних засобів./Лопатинська І.С.// Безпека дорожнього руху: правові та організаційні аспекти: матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 22 листопада 2016 року). – Кривий Ріг, 2017. – С. 159-161.
- Умови ефективності соціально-психологічної адаптації курсантів до навчання у ВНЗ зі специфічними умовами навчання» / І.С. Лопатинська// Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (Харків, 7 квіт. 2017 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2017. – С.64-67.
- «Психолого-педагогічні умови створення емоційно сприятливого середовища в студентському колектив» / І.С. Лопатинська// Розвиток сучасної освіти: теорія, практика, інновації : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 23-24 лютого 2017 р. – К. : Міленіум, 2017. –С.294-296.
- «Методика вивчення соціально-психологічної адаптації курсантів першого курсу ВНЗ зі специфічними умовами навчання» / І.С. Лопатинська// Психологічні засади забезпечення службової діяльності працівників правоохоронних органів : матеріали круглого столу (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 10 лютого 2017 року). – Кривий Ріг, 2017. – С. 154-161.
- «Ефективність педагогічної взаємодії та співпраці у системі взаємин «викладач – студентський колектив»» / І.С. Лопатинська // «Управління в освіті»: зб.матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. Львів, 26-27 квітня 2017 р., – Львів: Інститут права та психології НУ «Львівська політехніка», 2017. – С. 54-56.
- «Комунікативні особливості інструктора під час підготовки водія-жінки до керування транспортним засобом» / І.С. Лопатинська// «Актуальні проблеми вдосконалення нормативно-правового забезпечення безпеки дорожнього руху» (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 11 травня 2017 року). – Кривий Ріг, 2017. – C.67-70.
- Emotionally supportive environment is a ground for students’ creativity» / Lopatiskaia I. // Інтелектуальна та емоційна складові навчання іноземних мов: новітні тенденції і завдання для вищої школи: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 3 червня 2016 р./ За заг. ред С.О. Білої, І.В. Бонацької, Н.М. Василишиної. – К.: ННІМВ, НАУ, 2017. – С.79-82.
- Needs in English listening and speaking skills for future police officers/ Lopatiskaia I. // Іншомовна підготовка працівників ОВС та фахівців із права [Текст] : тези доп. ІV Всеукраїнської наук.-теорет. конф. (Київ, 14 квіт. 2016 р.) /– К.: Нац. акад. внутр. справ, 2017. – С. 48-51.
- Лопатинська І.С. Налагодження емоційно сприятливих взаємин співробітників патрульної поліції з громадянами / І.С. Лопатинська // Безпека дорожнього руху: правові та організаційні аспекти: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 17 листопада 2017 року). – Кривий Ріг, 2017. – С.149-152.
- Лопатинська І.С. Соціально-психологічна адаптація курсантів ‒ передумова успішної професійної діяльності // Психологічні засади забезпечення службової діяльності працівників правоохоронних органів: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 15 лютого 2018 року). – Кривий Ріг, 2018. – С.394-396.
- Лопатинська І.С. Роль преподавателя в создании эмоционально благоприятной среды в студенческом коллективе // Вища юридична освіта: історичний досвід та перспективи розвитку: матеріали регіонального круглого столу (в авторській редакції), (м. Маріуполь, 22 лютого 2018 року). – Маріуполь, 2018. – С.163-166.
- Лопатинська І.С. Особливості створення емоційно сприятливого середовища в студентсько-курсантському колективі./ Формування професійно мобільного фахівця європейський вимір. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції (Дніпро, 25 квітня 2019 року) Дніпропетровський університет внутрішніх справ, за заг.ред. Л.Л. Сушенцевої. – Дніпро, Видавництво «Літограф», 2019. с. 139-142.
- Лопатинська І.С. Особливості соціальної та психологічної адаптації першокурсників у ЗВО зі специфічними умовами навчання.// Психологічні засади забезпечення службової діяльності працівників правоохоронних органів: матеріали ІI Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 07 лютого 2019 року). – Кривий Ріг, 2019. – с. 434-437.