Про правила ділового етикету, поведінки за столом та комунікації розповіла курсантам 3 курсу факультету №3 спеціалістка з етикету Альона Дергаленко. Заняття провели в рамках Університету культури.
Пані Альона розкрила секрет, як справити гарне враження про себе, як правильно побудувати діалог, щоб спілкування було приємним для обох співрозмовників. Йшла мова не лише про гармонійну комунікацію, а й про впевненість у собі в будь-якій ситуації, можливість досягати мети, дотримуючись простих, але важливих правил поведінки.
Говорили і про комунікацію по телефону та через повідомлення.
– Це зараз найпоширеніший вид комунікацій. Ми особисто вже менше і менше намагаємося зустрічатися, всі в телефонах. Мало хто звертає увагу на те, яке враження він справляє своїм листуванням, своїми телефонними дзвінками.
Тож сьогодні ми обговорювали важливість завчасного погодження телефонного дзвінка зі співрозмовником, розмовляли про гучний зв’язок – дуже важливо не виносити свої особисті питання на привселюдне обговорення, – розповіла пані Альона.
Кожен поліцейський повинен знати та дотримуватися правил сучасного етикету та комунікації, адже його робота безпосередньо пов’язана з людьми. Уміння співпрацювати з іншими, демонструючи при цьому хороші манери – одна з умов професійного успіху. У повсякденному житті поліцейські спілкуються з різними верствами населення, їм потрібно налаштовувати гармонійну комунікацію абсолютно з усіма. Вони представляють не лише себе особисто, а й установу, гілку влади, країну в цілому. Громадяни під час діалогу з поліцейським повинні відчувати, що вони можуть не лише звернутися за допомогою, а й просто приємно поспілкуватися з цією людиною. Адже правоохоронець повинен бути прикладом для наслідування і зразком культури суспільства.