Організація додаткової практики — невід’ємна частина освітнього процесу, яка сприяє посиленню його практичної складової. Метою організації і проведення додаткової практики є закріплення здобувачами та здобувачками вищої освіти знань, отриманих під час вивчення теоретичної частини навчальних дисциплін, передбачених навчальним планом; набуття ними навичок поліцейської діяльності; формування професійних вмінь та навичок для успішного виконання майбутніх функціональних обов’язків; створення підґрунтя для належного систематичного поновлення своїх знань і творчого їх застосування у практичній діяльності.
Усвідомлюючи важливість набуття досвіду реалізації спеціальних фахових компетентностей у реальних умовах оперативно-службової діяльності поліції, за підтримки керівництва ГУНП в Кіровоградській області, кафедра адміністративно-правових дисциплін факультету №2 організувала додаткову практику, яка проходитиме у позанавчальний час, для здобувачів та здобувачок вищої освіти всіх факультетів.
Так, починаючи з 5 липня 2022 року курсанти та курсантки 3 курсу факультету №2 приступили до проходження додаткової практики у підрозділах превентивної діяльності, що відповідає профілю їх підготовки.
А вже з 7 липня 2022 року здобувачі та здобувачки вищої освіти 2 курсу всіх факультетів набувають практичний досвід із забезпечення публічної безпеки і порядку, здійснюючи спільне з представниками Кропивницького РУП ГУНП в Донецькій області патрулювання у м. Кропивницький.
Під керівництвом досвідчених практиків курсанти та курсантки опановуватимуть особливості діяльності дільничних офіцерів поліції, інспекторів ювенальної превенції, інспекторів з запобігання та протидії домашньому насильству, інспекторів з охорони громадського порядку, а також набудуть навички патрулювання на території обслуговування.
Безумовним є те, що проведення додаткової практики не тільки позитивно вплине на процес формування спеціальних (фахових) компетентностей майбутніх поліцейських, а й сприятиме психологічній адаптації здобувачів та здобувачок вищої освіти до роботи в Національній поліції України, формуванню мотивації для їх подальшого навчання, вихованню високих моральних якостей правоохоронця, почуття відповідальності та належного ставлення до майбутньої професійної діяльності.