15 листопада у ДонДУВС презентували постійно діючий проєкт щодо питань якості освітнього процесу в ЗВО «Edu_ДонДУВС_Campus: партнерство та відповідальність стейкхолдерів у підготовці поліцейських».
Його мета – формування змістовної складової освітніх компонентів/обов’язкових факультативів для забезпечення швидкої адаптації випускників до практичної діяльності.
Захід відкрив ректор університету полковник поліції Сергій Вітвіцький. Він наголосив на активній співпраці ЗВО з практичними підрозділами Національної поліції України: «Кращим показником діяльності адміністративного та професорсько-викладацького складу ЗВО є його випускники. Ми прагнемо, щоб ваші підрозділи отримали максимально підготовлених до умов сьогодення спеціалістів. Для цього нам потрібні думки та поради досвідчених фахівців-практиків».
До зустрічі долучилися: керівники ГУНП в Донецькій, Дніпропетровській, Кіровоградській, Запорізькій областях та представники відповідних профільних управлінь: слідчого управління, управління превентивної діяльності, управління карного розшуку, представники профільних підрозділів, які є стейкхолдерами університету. А також представники науково-педагогічного складу ДонДУВС.
Проректор університету підполковник поліції Олена Волобуєва презентувала проєкт та розповіла про етапи його реалізації, результати моніторингу якості освітньої програми у ЗВО, запровадження заходів щодо забезпечення практичної складової освітнього процесу та швидкої адаптації випускників до практичної діяльності, напрацювання додаткових заходів забезпечення якості освітньої діяльності у ДонДУВС.
Заступник начальника – начальник слідчого управління Головного управління Національної поліції в Донецькій області полковник поліції Сергій Беседа зазначив, що поліція Донеччини на сьогодні недоукомплектована. Тому потреба нових кадрів із значним багажем теоретичних та практичних знань є досить актуальною.
Учасники зустрічі долучилися до активного діалогу, в ході якого внесли пропозиції щодо розробки нових кейсів та освітніх напрацювань задля якісної підготовки та формування особистості сучасного правоохоронця.