Невід’ємною складовою частиною практичної підготовки здобувачів та здобувачок вищої освіти першого курсу ЗВО зі специфічними умовами навчання, які здійснюють підготовку поліцейських, є ознайомча практика в комплектуючих підрозділах Національної поліції України. Вона здійснюється з метою закріплення теоретичних знань, отриманих на певному етапі навчання відповідно до спеціальності, набуття та вдосконалення професійних навичок і вмінь, що відповідають кваліфікаційним вимогам професії «поліцейський».

Так, на базі Кропивницького районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області розпочалася ознайомча практика для 108 курсантів та курсанток першого курсу факультетів №1,2,3 ДонДУВС.

Зі здобувачами та здобувачками вищої освіти особисто зустрівся начальник ГУНП в Кіровоградській області полковник поліції Роман Козьяков, який засвідчив про готовність підпорядкованих йому висококваліфікованих фахівців, які виступатимуть у ролі безпосередніх наставників, передати майбутнім правоохоронцям необхідні знання, вміння та навички, всіляко сприяти їх професійному навчанню.


Під керівництвом начальника управління кадрового забезпечення ГУНП в Кіровоградській області полковника поліції Олександра Горбенка та за участю керівництва факультетів, науково-педагогічного складу кафедри адміністративно-правових дисциплін здобувачі та здобувачки вищої освіти пройшли інструктаж перед початком практики, і вже приступили до ознайомлення з діяльністю поліцейських Кропивницького районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області.

Попереду в них два цікавих тижня, протягом яких першокурсники та першокурсниці під керівництвом досвідчених наставників ознайомляться з системою, структурою, принципами організації та діяльності підрозділів Національної поліції, сформують уявлення про майбутню професійну діяльність.


Безумовно, проходження ознайомчої практики сприятиме психологічній адаптації курсантів та курсанток до майбутньої роботи в Національній поліції України та утвердженню мотивації подальшого навчання, вихованню у них високих моральних якостей правоохоронця, почуття відповідальності і належного ставлення до майбутньої професійної діяльності та готовності до дій в оперативно-службових ситуаціях.







