Впровадження в освітній процес STEAM-технологій, які враховують тенденції розвитку суспільства України та світу, обговорили учасники Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції».
У вітальному слові ректор ДонДУВС Сергій Вітвіцький зауважив, що конференція – нагода для науковців і фахівців із різних міст і країн не лише обмінятися досвідом, новими напрацюваннями із напряму STEAM-освіти, а й обговорити актуальні питання щодо модернізації методики навчання дисциплін різного профілю на засадах STEAM-технологій, які набувають на сьогодні особливого значення.
Серед учасників заходу – доктор філософії Університету прикладних наук Вюрцбург-Швайнфурта Юрген Кьоберляйн-Керлер (Німеччина); професор кафедри електроніки та інформаційних технологій Люблінського університету технологій Вальдемар Войцек (Польща); професор кафедри теорії освіти та педагогіки Університету Ополе Фабіан Андрушкевич (Польща); почесна докторка п’яти університетів в Україні і Казахстані Саула Смаілова та провідні вчені України.
У ході конференції учасники презентували інноваційний досвід ЗВО за напрямами STEAM-освіти, обговорили актуальні питання впровадження STEAM-технологій у викладанні нормативних та вибіркових дисциплін у закладах освіти різного профілю, а також створення платформи для спілкування науковців, освітян, управлінців, здобувачів освіти.
Учасники конференції узагальнили світовий досвід, розглянули теоретико-методологічні аспекти формування soft-skills у здобувачів та здобувачок освіти. Науковці обговорили комунікацію у сфері гендерного напряму в контексті STEAM-освіти, аспекти використання освітніх платформ для організації міжнародної проєктно-дослідницької STEAM-діяльності, питання забезпечення якості вищої освіти в контексті глобальних перспектив формування інноваційного європейського простору.
Керівництво ДонДУВС дякує учасникам за змістовні доповіді, цікаві дискусії та висловлює сподівання, що конференція стане внеском університету в розвиток STEAM-освіти у вітчизняному освітньому просторі та його конструктивної інтеграції в загальноєвропейські освітні процеси.