Оголошення №1:
«10 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю продукція тваринництва та супутня продукція з поділом на лоти (яйця курячі та мед натуральний для потреб підрозділів по м. Кривий Ріг) очікуваною вартістю 105 000,00 грн, ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-10-010274-a та продукція тваринництва та супутня продукція з поділом на лоти (яйця курячі та мед натуральний для потреб підрозділів по м. Кропивницький) очікуваною вартістю 116 000,00 грн ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-10-011814-a.
Необхідність закупівлі безпосередньо пов’язана з особливостями робочого та навчального процесу та функціями, покладеними на Донецький державний університет внутрішніх справ, а саме: надання послуг громадського харчування студентам, курсантам, працівникам.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані технічним фахівцем університету, з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості, які відповідають зазначеним характеристикам, та нормам харчування.
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі моніторингу цін аналогічних товарів на загальнодоступних інтернет ресурсах по м. Кропивницький та по м. Кривий Ріг.
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення №2:
«10 та 12 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю сало шпик для потреб підрозділів по м. Кривий Ріг код ДК 021:2015 15410000-5 «Сирі олії та тваринні і рослинні жири» очікуваною вартістю 100 000,00 грн ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-10-014669-a та сало шпик для потреб підрозділів по м. Кропивницький код ДК 021:2015 15410000-5 «Сирі олії та тваринні і рослинні жири» очікуваною вартістю 100 000,00 грн ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-12-000088-a.
Необхідність закупівлі безпосередньо пов’язана з особливостями робочого та навчального процесу та функціями, покладеними на Донецький державний університет внутрішніх справ, а саме: надання послуг громадського харчування студентам, курсантам, працівникам.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані технічним фахівцем університету, з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості, які відповідають зазначеним характеристикам, та нормам харчування.
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі моніторингу цін аналогічних товарів на загальнодоступних інтернет ресурсах по м. Кропивницький та по м. Кривий Ріг.
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення №3:
«14 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю м’яса різного для потреб підрозділів по м. Кривий Ріг код за ДК 021:2015 – 15110000-2: «М’ясо» очікуваною вартістю 871 500,00 грн ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-14-003173-a та м’яса різного для потреб підрозділів по м. Кропивницький, код за ДК 021:2015 – 15110000-2: «М’ясо» очікуваною вартістю 931 000,00 грн ідентифікатор закупівлі ID: ID: UA-2022-11-14-004117-a.
Необхідність закупівлі безпосередньо пов’язана з особливостями робочого та навчального процесу та функціями, покладеними на Донецький державний університет внутрішніх справ, а саме: надання послуг громадського харчування студентам, курсантам, працівникам.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані технічним фахівцем університету, з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості, які відповідають зазначеним характеристикам, та нормам харчування.
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі моніторингу цін аналогічних товарів на загальнодоступних інтернет ресурсах по м. Кропивницький та по м. Кривий Ріг.
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення №4:
«14 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю риби (минтай/хек) для потреб підрозділів по м. Кривий Ріг код за ДК 021:2015 15220000-6: «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» очікуваною вартістю 435 000,00 грн ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-14-007717-a та риби (минтай/хек) для потреб підрозділів по м. Кропивницький код за ДК 021:2015 15220000-6: «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» очікуваною вартістю 449 500,00 грн ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-14-008710-a.
Необхідність закупівлі безпосередньо пов’язана з особливостями робочого та навчального процесу та функціями, покладеними на Донецький державний університет внутрішніх справ, а саме: надання послуг громадського харчування студентам, курсантам, працівникам.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані технічним фахівцем університету, з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості, які відповідають зазначеним характеристикам, та нормам харчування.
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі моніторингу цін аналогічних товарів на загальнодоступних інтернет ресурсах по м. Кропивницький та по м. Кривий Ріг.
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення №5:
«14 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю ковбасних виробів різних для потреб підрозділів по м. Кривий Ріг код за ДК 021:2015 15130000-8 “М’ясопродукти” з поділом на лоти очікуваною вартістю 201 000,00 грн ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-14-011124-a та ковбасних виробів різних для потреб підрозділів по м. Кропивницький код за ДК 021:2015 15130000-8 “М’ясопродукти” з поділом на лоти очікуваною вартістю 233 000,00 грн ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-14-012495-a.
Необхідність закупівлі безпосередньо пов’язана з особливостями робочого та навчального процесу та функціями, покладеними на Донецький державний університет внутрішніх справ, а саме: надання послуг громадського харчування студентам, курсантам, працівникам.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані технічним фахівцем університету, з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості, які відповідають зазначеним характеристикам, та нормам харчування.
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі моніторингу цін аналогічних товарів на загальнодоступних інтернет ресурсах по м. Кропивницький та по м. Кривий Ріг.
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення №6:
«14 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю хліба білого для потреб підрозділів по м. Кривий Ріг код за ДК 021:2015 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби очікуваною вартістю 272 000,00 грн ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-14-014707-a та хліба білого для потреб підрозділів по м. Кропивницький код за ДК 021:2015 15810000-9 – Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби очікуваною вартістю 272 000,00 грн ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-14-014864-a.
Необхідність закупівлі безпосередньо пов’язана з особливостями робочого та навчального процесу та функціями, покладеними на Донецький державний університет внутрішніх справ, а саме: надання послуг громадського харчування студентам, курсантам, працівникам.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані технічним фахівцем університету, з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості, які відповідають зазначеним характеристикам, та нормам харчування.
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі моніторингу цін аналогічних товарів на загальнодоступних інтернет ресурсах по м. Кропивницький та по м. Кривий Ріг.
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення №7:
«15 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю мішків спальних, код за ДК 021:2015: 39520000-3: «Готові текстильні вироби» очікуваною вартістю 943 000,00 грн ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-15-009419-a.
Для забезпечення належного розміщення особового складу (курсантів) Донецького державного університету внутрішніх справ, що мешкає в гуртожитках, виникла необхідність закупівлі мішків спальних, для утеплення в нічний час доби та під час перебування курсантів в укриттях під час тривог.
Відповідно до проведеного моніторингу очікувана вартість 943 000,00 грн з ПДВ
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення №8:
«15 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю однострій (індивідуальне обмундирування): кепі темно-синього кольору, костюм (сорочка, брюки), фуфайка з коротким рукавом, куртка, черевики з високими берцями чорного кольору, черевики чорного кольору, ремінь для брюк синтетичний , код за ДК 021:2015 – 335810000-5 «Індивідуальне обмундирування» очікуваною вартістю 1 904 050,00 грн ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-15-012176-a.
Для забезпечення 10% запасу на складі речового майна для постійного і перемінного складу університету та придбання 2-го комплекту костюму (сорочка, брюки) для здобувачів освіти виникла потреба в придбанні однострою .
Відповідно до доповідної записки завідувача відділення речового забезпечення очікувана вартість закупівлі становить 1 904 050,00 грн з ПДВ.
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення №9:
«16 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю сира твердого (жирністю не менше 50%) для потреб підрозділів по м. Кривий Ріг код за ДК 021:2015 15540000-5 – «Сирні продукти» очікуваною вартістю 168 000,00 грн ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-16-001010-a та сира твердого (жирністю не менше 50%) для потреб підрозділів по м. Кропивницький код за ДК 021:2015 15540000-5 – «Сирні продукти» очікуваною вартістю 168 000,00 грн ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-16-001792-a.
Необхідність закупівлі безпосередньо пов’язана з особливостями робочого та навчального процесу та функціями, покладеними на Донецький державний університет внутрішніх справ, а саме: надання послуг громадського харчування студентам, курсантам, працівникам.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані технічним фахівцем університету, з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості, які відповідають зазначеним характеристикам, та нормам харчування.
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі моніторингу цін аналогічних товарів на загальнодоступних інтернет ресурсах по м. Кропивницький та по м. Кривий Ріг.
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення №1:
«8 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю цукру білого кристалічного, код за ДК 021:2015:15830000-5: «Цукор і супутня продукція» очікуваною вартістю 60 000,00 грн, ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-08-000396-a для потреб підрозділів м. Кривий Ріг та закупівлю цукру білого кристалічного, код за ДК 021:2015:15830000-5: «Цукор і супутня продукція» очікуваною вартістю 60 000,00 грн, ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-08-003037-a для потреб підрозділів м. Кропивницький.
Необхідність закупівлі безпосередньо пов’язана з особливостями робочого та навчального процесу та функціями, покладеними на Донецький державний університет внутрішніх справ, а саме: надання послуг громадського харчування студентам, курсантам, працівникам.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані технічним фахівцем університету, з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості, які відповідають зазначеним характеристикам, та нормам харчування.
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі моніторингу цін аналогічних товарів на загальнодоступних інтернет ресурсах по м. Кропивницький та по м. Кривий Ріг.
Відповідно до проведеного моніторингу вартість цукру білого кристалічного, код за ДК 021:2015:15830000-5: «Цукор і супутня продукція» становить 60 000,00 грн. окремо по кожній закупівлі.
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення №2:
«8 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю масла солодковершкового, для потреб підрозділів по м. Кривий Ріг, код за ДК 021:2015: 15530000-2 «Вершкове масло» очікуваною вартістю 337 500,00 грн, ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-08-005991-a та закупівлю масла солодковершкового, для потреб підрозділів по м. Кропивницький, код за ДК 021:2015: 15530000-2 «Вершкове масло» очікуваною вартістю 337 500,00 грн, ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-08-013780-a.
Необхідність закупівлі безпосередньо пов’язана з особливостями робочого та навчального процесу та функціями, покладеними на Донецький державний університет внутрішніх справ, а саме: надання послуг громадського харчування студентам, курсантам, працівникам.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані технічним фахівцем університету, з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості, які відповідають зазначеним характеристикам, та нормам харчування.
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі моніторингу цін аналогічних товарів на загальнодоступних інтернет ресурсах по м. Кропивницький та по м. Кривий Ріг.
Відповідно до проведеного моніторингу вартість масла солодковершкового, код за ДК 021:2015: 15530000-2 «Вершкове масло» становить 337 500,00 грн по кожній закупівлі окремо.
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення №3:
«9 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю круп різних та борошна, для потреб підрозділів по м. Кривий Ріг, код за ДК 021:2015: 15610000-7: «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» очікуваною вартістю 137 000,00 грн, ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-09-001121-a та закупівлю круп різних та борошна, для потреб підрозділів по м. Кропивницький, код за ДК 021:2015: 15610000-7: «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» очікуваною вартістю 191 000,00 грн, ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-09-002012-a.
Необхідність закупівлі безпосередньо пов’язана з особливостями робочого та навчального процесу та функціями, покладеними на Донецький державний університет внутрішніх справ, а саме: надання послуг громадського харчування студентам, курсантам, працівникам.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані технічним фахівцем університету, з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості, які відповідають зазначеним характеристикам, та нормам харчування.
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі моніторингу цін аналогічних товарів на загальнодоступних інтернет ресурсах по м. Кропивницький та по м. Кривий Ріг.
Відповідно до проведеного моніторингу вартість круп різних та борошна, код за ДК 021:2015: 15610000-7: «Продукція борошномельно-круп’яної промисловості» становить 137 000,00 грн по м. Кривий Ріг та 191 000,00 грн по м. Кропивницький.
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення №4:
«9 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю оброблених фруктів та овочів для потреб підрозділів по м. Кривий Ріг, код за ДК 021:2015: 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» очікуваною вартістю 162 000,00 грн, ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-09-003755-a та закупівлю оброблених фруктів та овочів, для потреб підрозділів по м. Кропивницький, код за ДК 021:2015: 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» очікуваною вартістю 253 000,00 грн, ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-09-006845-a.
Необхідність закупівлі безпосередньо пов’язана з особливостями робочого та навчального процесу та функціями, покладеними на Донецький державний університет внутрішніх справ, а саме: надання послуг громадського харчування студентам, курсантам, працівникам.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані технічним фахівцем університету, з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості, які відповідають зазначеним характеристикам, та нормам харчування.
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі моніторингу цін аналогічних товарів на загальнодоступних інтернет ресурсах по м. Кропивницький та по м. Кривий Ріг.
Відповідно до проведеного моніторингу вартість оброблених фруктів та овочів, код за ДК 021:2015: 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» становить 162 000,00 грн по м. Кривий Ріг та 253 000,00 грн по м. Кропивницький.
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення №5:
«9 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю електричної енергії для потреб підрозділів по м. Кривий Ріг, код за ДК 021:2015: 09310000-5 – «Електрична енергія» очікуваною вартістю 690 000,00 грн, ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-09-011981-a.
Закупівля проводиться з метою забезпечення безперебійного живлення підрозділів, які знаходяться в м. Кривий Ріг, оскільки є необхідність в закупівлі додаткового обсягу електричної енергії до кінця поточного року.
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення №6:
«7 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю послуги з прання та прасування білизни, код за код ДК 021:2015 – 98310000-9 – «Послуги з прання і сухого чищення» очікуваною вартістю 510 600,00 грн, ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-07-007021-a.
З метою дотримання санітарно-гігієнічних норм проживання курсантів Донецького державного університету внутрішніх справ в казармених умовах, виникла необхідність в закупівлі послуг з прання та прасування білизни, код за код ДК 021:2015 – 98310000-9 – «Послуги з прання і сухого чищення».
Відповідно до доповідної записки завідувача відділення речового забезпечення прогнозована ціна на послуги складає 46,00 грн, відповідно очікувана вартість на загальну кількість послуг 11100, 00 складає 510 600,00 грн з ПДВ.
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення №7:
«7 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю генераторів дизельних, код за ДК 021:2015:31120000-3: «Генератори» очікуваною вартістю 300 000,00 грн, ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-07-007703-a.
Для облаштування укриття Донецького державного університету внутрішніх справ електроенергією в разі планового (внепланового) відключення та забезпечення комфортних умов перебування курсантів та працівників університету в укритті виникла необхідність у закупівлі дизельних генераторів , в кількості 2 штуки.
Відповідно до проведеного моніторингу очікувана вартість дизельних генераторів становить 300 000, 00 грн з урахуванням ПДВ.
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення №8:
«8 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю конструкційних матеріалів (Лот №1 -цемент М400, цемент М500, Суміш цементна MASTER, композитна кладочна сітка, Плитка ОСБ , Панель ПВХ, Лот №2 –плитка), за ДК 021:2015:44110000-4: «Конструкційні матеріали» очікуваною вартістю 935 000,00 грн, ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-08-013527-a.
У зв’язку з службовою необхідністю, та для виконання поточних ремонтів Донецького державного університету внутрішніх справ, виникла потреба в поповненні складських запасів різноманітними конструкційними будівельними матеріалами.
Відповідно до проведеного моніторингу очікувана вартість ЛОТУ №1 цемент М-400, цемент М-500, Суміш цементна MASTER, композитна кладочна сітка, Плитка ОСБ , Панель ПВХ становить 425 000,00 з урахуванням ПДВ.,ЛОТУ №2 (Плитка личкувальна ( для стін), Плитка зовнішня ( для підлоги)) становить 510 000,00 з урахуванням ПДВ.
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення №9:
«7 листопада поточного року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю фарб в асортименті код за ДК 021:2015:44810000-1: «Фарби» очікуваною вартістю 365 000,00 грн, ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-09-012454-a.
У зв’язку з службовою необхідністю, та для виконання поточних ремонтів Донецького державного університету внутрішніх справ, виникла потреба в поповненні складських запасів різноманітними фарбами в асортименті.
Відповідно до проведеного моніторингу очікувана вартість
Відповідно до п. 10 Постанови Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Оскільки очікувана вартість закупівлі перевищує встановлені вартісні межі прийняти рішення про застосування процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями».
Оголошення 24.10-25.10
Оголошення 01.11